Somebody…

by Marylin on January 22, 2010

Somebody has been pushing all his boundaries recently.

Somebody has been swearing no matter how much i tell him off when he does.

Somebody has decided it’s a great idea to wake up his little brother in the middle of a nap because he’s decided he wants to play.

Somebody has been pushing his little brother over lots.

Somebody has been telling me and D that he hates us.

Somebody has been breaking everything he gets his hands on (on purpose).

Somebody is on his last straw before I seriously consider sending him up to his father’s.

Somebody is pissing me off.

{ 24 comments… read them below or add one }

taz January 22, 2010 at 7:30 pm

what a naughty little boy..

hope things work out better soon hun..

Reply

Softthistle January 22, 2010 at 8:24 pm

Me too! Of course as soon as I wrote this post he turned into an angel for the rest of the day!

Reply

Veronica January 22, 2010 at 9:00 pm

Ugh, this parenting gig is hard sometimes!
.-= Veronica´s last blog ..http://veronicafoale.com/here-ya/“ rel=”nofollow”>Here-ya! =-.

Reply

Shelagh January 22, 2010 at 10:52 pm

Is somebody a little miffed at your giving some of your time to D and attention-seeking?
.-= Shelagh´s last blog ..http://tripewriting.net/2009/08/19/songs-of-the-auvergne/“ rel=”nofollow”>Songs of the Auvergne =-.

Reply

Nat January 23, 2010 at 12:37 am

You could seriously be talking about my child lol. What is it about little boys and being completely insane?!
.-= Nat´s last blog ..Saturday Morning =-.

Reply

Softthistle January 23, 2010 at 12:38 am

Yes, yes it is!

Reply

Softthistle January 23, 2010 at 12:40 am

I think you’ve hit the nail on the head there to be honest!

Reply

Softthistle January 23, 2010 at 12:40 am

I have no idea, but it’s driving me batty!!

Reply

ck January 24, 2010 at 2:07 am

Somebody sounds like a great form of birth control. :)
.-= ck´s last blog ..http://badmommymoments.wordpress.com/2010/01/22/messages/“ rel=”nofollow”>messages =-.

Reply

Softthistle January 24, 2010 at 2:33 am

yes, yes it is! for now… ;)

Reply

Kim January 24, 2010 at 11:13 am

There have been huge changes in somebodies life in the past twelve months. Sometimes when I cant articulate how I feel like smashing stuff as well.
.-= Kim´s last blog ..http://feedproxy.google.com/~r/frogpondsrock-com/~3/1UHB_wJbrNA/“ rel=”nofollow”>Excitement plus. =-.

Reply

Barbara January 26, 2010 at 9:40 am

Gah, I’m on a catch up – as usual! Hopefully by now, somebody will have settled down a little!
.-= Barbara´s last blog ..http://bsouth.wordpress.com/2010/01/25/oh-help-oh-no/“ rel=”nofollow”>Oh Help, Oh No… =-.

Reply

Softthistle January 26, 2010 at 12:31 pm

Yep, I know the feeling! Funnily enough he’s been a wee star all weekend! Maybe cause now he’s seen D moving his stuff in, he knows he’s not going anywhere?

Reply

Softthistle January 26, 2010 at 12:32 pm

Yep, he has. Lots actually. As soon as D moved his stuff in on sat he has been an angel! Maybe I shouldn’t say this to jinx myself. >_< lol

Reply

Phil January 26, 2010 at 3:11 pm

Good to hear! :D

I was going to say a newspaper would be nice, but that wouldn’t be funny or appropriate, so I won’t.

Instead, YAY!
.-= Phil´s last blog ..http://philmeetworld.wordpress.com/2010/01/25/laundry-is-done/“ rel=”nofollow”>Laundry Is Done! =-.

Reply

Softthistle January 26, 2010 at 10:36 pm

lmao, i like your way of thinking! ;)

Reply

Momisodes January 27, 2010 at 5:32 pm

Ugh, I hate it when these phases come around. It makes you want to rip out your hair…or someone elses.
.-= Momisodes´s last blog ..http://www.momisodes.com/plenty-of-hyperlinkage-to-make-up-for-the-lack-of-content“ rel=”nofollow”>Plenty of hyperlinks to make up for the lack of content =-.

Reply

Softthistle January 27, 2010 at 8:33 pm

Yes, yes it does! Luckily he seems to have calmed down since he saw Dean moving his things in here at the weekend… I think now he knows he’s not going anywhere he’s calmed down a lot. :)

Reply

Shelagh January 28, 2010 at 11:26 am

I wonder if he can read your blog and just didn’t fancy a trip up to his Dad’s? ;) Glad to hear he’s settled now.
.-= Shelagh´s last blog ..http://tripewriting.net/2009/08/19/songs-of-the-auvergne/“ rel=”nofollow”>Songs of the Auvergne =-.

Reply

Softthistle January 28, 2010 at 7:20 pm

LOL maybe! :)

Reply

wayoutnumbered February 2, 2010 at 2:47 am

Cracks me up…been there…done that…Best of Luck!!

Reply

Kelley @ Magnetoboldtoo February 2, 2010 at 9:37 am

Somebody sounds JUST like my son…

Bloody boys.

Reply

Softthistle February 2, 2010 at 11:07 pm

Hehe thanks, I think I’m going to need it over the next few years! :)

Reply

Softthistle February 2, 2010 at 11:07 pm

It is always the boys isn’t it?? I swear I have a Damn Emo in training here! ><

Reply

Leave a Comment

Previous post:

Next post: